• Fórum

  • Témák » Ami nem tetszik »

    Hozzászólás: 121 db

  • (admin)  Észrevételek, hibák a bürokráciában

  • soroni 2016. 01. 11 - 15:29:22
    1027

    Tisztelt Olvasónk!

    Sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte Önt és a feleségét a könyvtárban s köszönjük, hogy mindezt jelezte. Az ügyet kivizsgáltuk, s a kolléga figyelmét felhívtuk a korrekt tájékoztatás fontosságára. Természetesen mindkettőjüknek a jogszabály által biztosított ingyenes beiratkozás jár a korukra való tekintettel. Kollégánk azzal védekezett, hogy kedves feleségéről "nem gondolta, hogy már a hetvenes éveiben jár". A történtekért elnézését kérjük!

    Üdvözlettel,
    Sóron Ildikó régióigazgató

    >> Ma nagyon megbántottak a XVIII. Csontváry utcai könyvtárban, ahol már több mint 10 éve bejelentett tag vagyok. Kiolvasott könyveket hoztam vissza és adtam át a könyvtáros hölgynek. Közben a felségem tőlem 1 méterre a polcra kirakott könyveket nézegette. A könyvtáros hölgy rászólt, hogy a nézegetésért fizessen 200 Ft-t .( Én 75, a feleségem 72 éves) Mivel a könyvtáros stílusa olyan volt a feleségem megsértődött és a könyvtár előtt várt rám. Bevallom én is megbántva éreztem magam és bár azért jöttem hogy a kiolvasott könyvek helyett újakat vigyek, ezt mérgemben nem tettem. - Rajtunk kívül más nem volt a könyvtárban. - Mondjuk már ez is furcsa volt mert a nyugdíjba ment könyvtáros idejében itt komoly társasági élet folyt..
    >>
    >> Tekintettel a fentiekre a lakóhelyemtől távolabb lévő könyvtárba fogok átiratkozni.
    >>
    >> Tisztelettel Kuhári Mátyás.

    2016. 01. 07 - 11:51:16
    1026

    Ma nagyon megbántottak a XVIII. Csontváry utcai könyvtárban, ahol már több mint 10 éve bejelentett tag vagyok. Kiolvasott könyveket hoztam vissza és adtam át a könyvtáros hölgynek. Közben a felségem tőlem 1 méterre a polcra kirakott könyveket nézegette. A könyvtáros hölgy rászólt, hogy a nézegetésért fizessen 200 Ft-t .( Én 75, a feleségem 72 éves) Mivel a könyvtáros stílusa olyan volt a feleségem megsértődött és a könyvtár előtt várt rám. Bevallom én is megbántva éreztem magam és bár azért jöttem hogy a kiolvasott könyvek helyett újakat vigyek, ezt mérgemben nem tettem. - Rajtunk kívül más nem volt a könyvtárban. - Mondjuk már ez is furcsa volt mert a nyugdíjba ment könyvtáros idejében itt komoly társasági élet folyt..

    Tekintettel a fentiekre a lakóhelyemtől távolabb lévő könyvtárba fogok átiratkozni.

    Tisztelettel Kuhári Mátyás.

    ks 2014. 07. 10 - 10:22:01
    1025

    >> Sajnos nagyon nem jó tapasztalataim vannak a zuglói Rákosfalva parki könyvtárral.
    >> Azzal kezdődött, hogy kb. 2 hónapja kikölcsönözni szerettem volna 2 könyvet. A sikerkönyvek polcon volt 2 könyv összegumizva. Gondoltam én hogy 2 részes könyvről van szó. Mivel dolgom volt a városban, a buszon el akartam kezdeni olvasni. Előveszem az egyiket bele van írva, hogy 2. rész. Előveszem a másikat abba beleírva, hogy 3. rész. Kicsit bosszankodtam, de még aznap zárás előtt visszamentem, hogy szeretném az első részét is. A hölgy válasz, hogy ez két kötetes. Mutatom neki, hogy mi van beleírva. A hölgy elkezdi nyomkodni a számítógépet és megállapítja, hogy tényleg 3 részes, de sajnos a kolléganője azt biztos nem vette észre és ezért nem rendelte meg. Így megköszöntem de nem kértem.
    >> Ezek után a héten kivettem a gyermekemnek ifjúsági könyveket. Sajnos ugyan így jártam ismét. Az egyik kötet 4 részes és a könyvtárban csak az első és a negyedik van meg. A másik 2 részes lenne, de csak az első van meg a könyvtárnak. A következőnél megvan az első kettő, csak az utolsó hiányzik.
    >> Lehet hogy én vagyok maximalista, de ha valamit elkezdek (és erre nevelem a gyerekemet is), akkor azt szeretem végigcsinálni. Így vagyok az olvasással is.
    >> Mivel édesanyám könyvtárvezető volt és a munkahelye bezárása után a KELLO-ban dolgozott, és én könyvtárban nőttem fel kicsit kellemetlenül érintett ez a csalódás. Az biztos, hogy ott nem fogom meghosszabbítani a tagságomat.

    Tisztelt Olvasónk!

    Sok esetben előfordul, hogy a megrendelt sorozatok egy-egy kötetét az állapotuk miatt ki kell vonni az állományból. Sok esetben nem is tudjuk ezeket utólag pótolni. Kérem, keresse meg a könyvtár vezetőjét, hogy a konkrét könyv ismeretében a segítségére tudjon lenne.
    Tisztelettel: Haszonné Kiss Katalin, régióigazgató

    olVASó 2014. 07. 06 - 22:24:55
    1024

    Sajnos nagyon nem jó tapasztalataim vannak a zuglói Rákosfalva parki könyvtárral.
    Azzal kezdődött, hogy kb. 2 hónapja kikölcsönözni szerettem volna 2 könyvet. A sikerkönyvek polcon volt 2 könyv összegumizva. Gondoltam én hogy 2 részes könyvről van szó. Mivel dolgom volt a városban, a buszon el akartam kezdeni olvasni. Előveszem az egyiket bele van írva, hogy 2. rész. Előveszem a másikat abba beleírva, hogy 3. rész. Kicsit bosszankodtam, de még aznap zárás előtt visszamentem, hogy szeretném az első részét is. A hölgy válasz, hogy ez két kötetes. Mutatom neki, hogy mi van beleírva. A hölgy elkezdi nyomkodni a számítógépet és megállapítja, hogy tényleg 3 részes, de sajnos a kolléganője azt biztos nem vette észre és ezért nem rendelte meg. Így megköszöntem de nem kértem.
    Ezek után a héten kivettem a gyermekemnek ifjúsági könyveket. Sajnos ugyan így jártam ismét. Az egyik kötet 4 részes és a könyvtárban csak az első és a negyedik van meg. A másik 2 részes lenne, de csak az első van meg a könyvtárnak. A következőnél megvan az első kettő, csak az utolsó hiányzik.
    Lehet hogy én vagyok maximalista, de ha valamit elkezdek (és erre nevelem a gyerekemet is), akkor azt szeretem végigcsinálni. Így vagyok az olvasással is.
    Mivel édesanyám könyvtárvezető volt és a munkahelye bezárása után a KELLO-ban dolgozott, és én könyvtárban nőttem fel kicsit kellemetlenül érintett ez a csalódás. Az biztos, hogy ott nem fogom meghosszabbítani a tagságomat.

    00592798 2014. 03. 21 - 15:05:13
    1023

    Inkább tanulságképp,mint reklamáció gyanánt írom a következő sorokat. Mai nap történt, fél 12 körül a Kálvin téren található könyvtár igényesen kialakított kávézó/ étkező részén az én negatív élményem. Mit sem sejtve barátnőm társaságában egy jó szendvics+kávé reményében álltunk sorban. Sokszor szoktam a könyvtárban szendvicset venni,mert elfogadható áruk van és mindemellett finomak is. Így már vannak kedvenceim, ilyen a tzatikis pita is. Ma is azt kértem egy capuccino-val. Meg is kaptam, elvittük a kis tálcákat és leültünk. Ám itt válik "érdekessé" a történet. Kibontottam a kis szendvicsem, beleharaptam, közben beszélgettünk, mikor észre vettem,hogy nagyon csípi valami a számat..A pita volt. Ami nem tzatzikis, hanem chilis ízesítésű volt. Én nem bírom megenni a csípős dolgokat valamiért, így két perc könnyezés után felálltam,hogy visszavigyem a szendvicsem. Szóltam a hölgynek,hogy nem azt kaptam, amit kértem, sajnos már későn vettem észre, sőt nem is néztem, hogy esetleg nem azt kaptam amit szerettem volna. Erre kaptam egy gunyoros vállrántást és az alábbi mondattal : " A blokkon chilis szerepelt". A hölgy el is intézett, hiába kértem,hogy valamit csináljunk, elvégre 500 forintot fizettem az ebédemért, amit nem tudok elfogyasztani és hiába mondtam,hogy allergiás vagyok a csípős dolgokra így biztosan nem kértem chiliset...ezt semmibe véve, lekezelő stílusban konstatálta az ott dolgozó bizonyos vörös hajú hölgy. A másik kollegája aki pedig valószínűleg elhibázta a rendelésem, szintén egy vállrántással elintézte a dolgot. Nos ezúton köszönöm nekik a "probléma megoldást" és a lekezelő stílust. Nem elég,hogy ők hibáztak, még meg sem próbálták megoldani a problémát, vagy "normálisan" kezelni, egészen egyszerűen azt bizonygatták,hogy én bizony a csípőset kértem..levegőnek néztek és várták,hogy felszívódjak,hogy minél gyorsabban végezhessék -a némi kivetnivalót maga után hagyó- munkájukat. A capuccinommal nem laktam jól, ezt meg sem kell említenem..soha többet nem fogok ott étkezni, bármennyire is kedveltem eddig.
    Jó tanács: Mindig nézzétek meg, hogy azt kaptátok-e amit kértetek. Nekem sem azon a 310 forinton múlt, hanem azon ahogyan ezt kezelték...rendkívül csalódottan távoztam.
    Üdv.

    zosaz 2013. 02. 18 - 15:44:04
    1021

    "Ez nem Önnek szólt személy szerint"
    A körülményekből következően csak nekem szólt.

    Meglehetősen türelmes vagyok, ezért sem tettem szóvá a hölgy eddigi stílusát. A könyvtár többi dolgozója mindig kedves és udvarias volt, úgy sejtem és remélem ez a jövőben sem fog változni.

    2.regio 2013. 02. 18 - 14:08:42
    1020

    Kedves Olvasónk!
    Elnézését kérjük, ha a Rottenbiller utcai könyvtárban úgy érezte, hogy bizalmatlanok Önnel. Ez nem Önnek szólt személy szerint. A könyvtárban dolgozók az állomány védelme miatt hoznak meg bizonyos általános szabályokat, melyek minden olvasóra érvényesek. A leltári felelősség az adott helyen dolgozókat terheli.
    Sajnos a könyvtár jelenleg személyzeti gondokkal küzd, ezért nem tudnak minden ponton felügyeletet biztosítani. A könyvtárnak vannak olvasóktól elzárt terei, ahonnan kérésre természetesen kiadják a dokumentumokat. Az Ön esetében is ez történt.
    Megértését köszönjük!
    Vörösné Jánosi Katalin
    régióig. h.


    >> Remélem, a kedves Rottenbiller utcai könyvtáros hölgyet is tolvajnak nézik majd a következő hetekben-hónapokban, ha bármilyen közösségi helyre betér.

    zosaz 2013. 02. 14 - 13:15:02
    1019

    Remélem, a kedves Rottenbiller utcai könyvtáros hölgyet is tolvajnak nézik majd a következő hetekben-hónapokban, ha bármilyen közösségi helyre betér.

    szevia 2012. 11. 20 - 19:23:34
    1018

    Hát igen; ma én is fizettem:-( És szépen beszámítják a zárva tartott napokat is, amikor nem is tudhatnám visszavinni; nekem szombaton járt le, és 3 napot számoltak, vagyis Sz-V-H.
    Állandóan igyekszem vigyázni, már itt a számítógépem ablakában vannak lementve a dátumok /8 könyv itt, 5 a zeneiben, összesen vagy 9 féle lejárati dátum..:-( aztán mégis mindig elcsúszik valami.

    Az OIK ezzel szemben állandóan küld figyelmeztetéseke e-mailben, .mikor még csak közeledik a lejárati dátum az ottani könyveknél!

    >> Ráadásul épp minap fizettem tetemes késedelmi díjat(nem értem, miért nem lehet a honlapon keresztül >meghosszabbítani a már késésben lévő könyveket), és nekem úgy tűnt, mintha a zárvatartási napokat is >beszámította volna a könyvtár. Így jónéhány könyvkölcsönzés "árát" előre kifizettem.

    kova 2012. 11. 19 - 20:28:14
    1017

    Én se azzal járok, de nem háborodnék fel, ha történetesen csak folyóiratokat olvasgatni és csajozni járnék be, de ezért a könyvtár éves látogatási díjat kérne (de hogy ezt is maximáljam: legfeljebb 1000 HUF)
    A könyvkölcsönzés fizetőssé tétele lehet hogy kissé durva. Visszavonom :)
    Ráadásul épp minap fizettem tetemes késedelmi díjat(nem értem, miért nem lehet a honlapon keresztül meghosszabbítani a már késésben lévő könyveket), és nekem úgy tűnt, mintha a zárvatartási napokat is beszámította volna a könyvtár. Így jónéhány könyvkölcsönzés "árát" előre kifizettem.

    >> Ne csináld már!! Épphogy fellélegeztünk a ruhatárdíj eltörlésétől, és te máris adod az ötleteket, hogy mit fizessünk helyette????
    >> Én ugyan nem látogatójeggyel járok, de ha te azzal járnál, akkor is javasolnád, hogy tegyék fizetőssé? Ami a könyv kölcsönzést illet, szerinted az éves díj mit tartalmaz, ha nem főleg ezt?

    Oldalak: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>
Bejelentkezés
Hírlevél
Könyvtárkereső
Szolgáltatáskereső
Keresés a katalógusban
Távhasználat
Keresés